עגלת הקניות שלך ריקה כעת!
10 תובנות להצלחה ב Apple Music
למוזיקאים היום, להכניס את המוזיקה שלך לפלטפורמות הסטרימינג זו רק חלק קטן מהמסע. האתגר האמיתי הוא לגרום למוזיקה להישמע באוזניי אנשים שלא ידעו עלינו עד כה. בעוד שרבים מהשיחות בתעשייה מסתובבות סביב ספוטיפיי, גם אפל מיוזיק נותרה כוח מרכזי עם בסיס משתמשים רחב ונאמן, לעיתים קרובות מעורב מאוד, ועם גישה ייחודית לקביעת מוזיקה.
כדי להבין איך אפל מיוזיק עובד, חייבים לבוא בגישה של "מה עובד, למה עובד, מה השוני", איסוף רב של נתונים והצלבה, ממש גישה מחקרית. רק כך ניתן להבין את "השפה" של הפלטפורמה.
ידוע כי אפל מיוזיק מעסיקה העורכים אנושיים לצד האלגוריתם שלהם שמעדיף עומק, מעורבות וסמכותיות לכן לפעמים כשנראה אנומליה, נדע שיד עורך שלהם פעלה.
על ידי התאמת האסטרטגיה עם התובנות הללו, אתה יכול להגדיל באופן משמעותי את הסיכויים שלך להופיע בפלייליסטים, להיות מומלץ למאזינים חדשים, ולבנות קהל מעריצים מתמשך על הפלטפורמה.
תבקשו בעלות ועירכו את פרופיל Apple Music for Artists שלכם
זהו הצעד הראשון שלכם, שאינו נתון למשא ומתן. פרופיל Apple Music for Artists שלכם הוא חנות הראווה שלכם.
למה זה עובד: מאזינים ועורכים משתמשים בזה כדי ללמוד עליכם. פרופיל לא שלם נראה לא מקצועי ולא נותן למאזינים להתחבר לאומן אישית וגם לעורכים כמעט אין שום דבר לעבוד איתו. סביר להניח שעורכי אפל יתעדפו אומנים שעובדים על הפרופיל שלהם כשיקול לאיזה מוזיקה לתעדף בפלייליסטים, הצעות וכו.
טיפ מעשי: העלו תמונת פרופיל ברזולוציה גבוהה, שתתאים למותג. כתבו ביוגרפיה משכנעת הכוללת את הז'אנרים שלכם, השפעות והישגים מרכזיים גדולים וקטנים. שמרו על פרופיל אומן מעודכן רצוי עם כל שחרור סינגל וקשרו את המדיה החברתית שלכם. חשוב גם לוודא ששם האמן שלכם עקבי בכל הפלטפורמות.
תעדפו "הוספות לספרייה" על פני רק האזנות
האלגוריתם של Apple מפרש "שמירה" או "הוספה לספרייה" כהצבעת אמון חזקה מאוד שסינגל לא רק טרנדי אלא גם עם.
למה זה עובד: פעולה זו אומרת ל Apple Music, "המאזין הזה לא רק רוצה לשמוע את הסינגל הזה יותר מפעם אחת; הוא רוצה לגם לוודא שהוא לא ישכח איך למצוא אותו כדי לשמוע אותו שוב." זה משפיע מאוד על כוח ההמלצה של המוזיקה שלכם בכך שהאלגוריתם יחפש אנשים דומים לו בכדי להציע להם מוזיקה שסביר להניח גם הם יאהבו.
טיפ מעשי: עודדו את המעריצים שלכם להוסיף את הסינגל שלכם לספרייה שלהם! בהנחיות שלכם ברשתות החברתיות, לדוגמא במקום לפרסם ל"האזינו לסינגל החדש שלי", אמרו "האזינו לסינגל והוסיפו לספרייה שלכם ב-Apple Music!" יש אפילו אומנים שיסבירו מדוע זה עוזר לכם. לא לעשות את זה מאולץ אחרת האלגורתים יזהה שאנשים עושים פעולות מלאכותית.
כדאי לשלוח את המוזיקה שלכם לפלייליסטים כמה שיותר מוקדם
אי אפשר להיכנס לפלייליסט עריכה מבלי לשלוח את המוזיקה שלכם דרך Apple Music for Artists. זהו הקו הישיר שלכם לצוות העריכה.
למה זה עובד: עורכים צריכים זמן להאזין. הגשת סינגל גמור שבועות מראש נותנת להם את הסיכוי הטוב ביותר לשקול אותו בפלייליסטים שלהם.
טיפ מעשי: ברגע שיש לכם מאסטר סופי ותאריך יציאה, שלחו אותו. מלאו את טופס ההגשה בקפידה. בחרו את הז'אנרים העיקריים והמשניים במדויק והציעו עד שלוש רשימות השמעה שלדעתכם מתאימות. אל תשלחו ספאם; היו מדויקים.
עודדו האזנות רציפות של סינגלים
Apple Music מעריכה האזנה לאורך כל הסינגל. שיעור דילוגים גבוה בתחילת הסינגל הוא איתות שלילי ועם הקהל היום אין להרבה אנשים סבלנות לInto ארוך אם בכלל.
למה זה עובד: האזנה רציפה מאותתת שהסינגל שלכם מרתק ובעל שימור גבוה – בדיוק מה שאפל רוצה לחוויית המאזינים שלה.
טיפ מעשי: התמקדו ביצירת פתיחה חזקה לסינגלים שתופסת את תשומת הלב תוך 7-10 שניות ראשונות. אם מדלגים על המוזיקה שלכם באופן עקבי, שקלו אם ההפקה או כתיבת הסינגלים שלכם זקוקים לחיזוק.
טפחו את מדור "מעריצים אהבו גם"
מדור זה חיוני לגילוי. הוא נבנה על ידי ניתוח הרגלי ההאזנה של המעריצים המרכזיים שלכם – לראות למי עוד הם מאזינים באופן קבוע.
למה זה עובד: כשאתם מופיעים כ"מעריצים אהבו גם" עבור אמן גדול יותר, אתם מקבלים המלצה לכל המאזינים שלהם. זה זהב אלגוריתמי טהור.
טיפ מעשי: היו מעורבים בבניית קהילה אותנטית. צאו לסיבוב הופעות עם אמנים דומים, שתפו פעולה באינטרנט, ותנגנו את המוזיקה שלכם בתוכניות רדיו או פודקאסטים נישה שמתאימים לסאונד שלכם. האלגוריתם ייצור את הקשרים.
הוציאו מוזיקה באופן עקבי
זרימה קבועה של תוכן נותנת לאלגוריתם ולעורכים סיבות נוספות לשים לב אליכם.
למה זה עובד: עקביות שומרת על הפרופיל שלך פעיל, נותנת לך יותר הזדמנויות להגשת סינגלים ומספקת תוכן חדש לפלייליסטים אלגוריתמיים אוטומטיים.
טיפ מעשי: תכננו לוח שנה של תוכן. זה לא תמיד אומר סינגל שלם; זה יכול להיות רמיקס, סשן הופעה חיה או מיני-אלבום. הישארו נוכחים עם מוזיקה חדשה.
ניתן לקבל יתרון באמצעות אודיו רב ערוצי 5.1 לדוגמא, וללא אובדן נתונים עקב דחיסה
אפל מיוזיק מהמרת בגדול על סאונד באיכות גבוהה. הם מקדמים באופן פעיל רשימות השמעה ייעודיות עבור מיקסים של אודיו מרחבי כמו 5.1 וכו (Dolby Atmos).
למה זה עובד: אימוץ טכנולוגיית האודיו המובילה שלהם הופך את המוזיקה שלכם לאטרקטיבית יותר להשתתפות ברשימות השמעה ספציפיות ובעלות פרופיל גבוה ומראה שאתם אמן בעל חשיבה קדימה.
טיפ מעשי: מאחר ויש הרבה פחות תחרות בפלח האודיו המתקדם, אם התקציב שלכם מאפשר, השקיעו במיקס Dolby Atmos עבור הסינגלים שלכם. ציינו זאת במצגת רשימת ההשמעה שלכם ובמדיה החברתית. אודיופילים באפל מיוזיק יחפשו אותו.
אסטרטגית הנישה ברשימות השמעה
המוזיקה שלכם יכולה להתגלות כאוצר עבור פלח שאוהב מוזיקה בנישה מסויימת וללא הרבה היצע לפעמים את הקהל הראשוני אפשר לבנות מנישות כאלה שבהם קל להגיע למאזינים חדשים עקב יתרון חוסר התחרות החיסרון הוא שהנישה יכולה להיות קטנה מידי עבורכם לעתים.
למה זה עובד: זה מגביר את המעורבות בפרופיל שלכם, ממקם אתכם כיוצרי טעם ושומר על משתמשים בתוך המערכת האקולוגית שלכם. עורכים עשויים להבחין ברשימת השמעה שנבחרה לנישה בצורה מבריקה.
טיפ מעשי: צרו רשימות השמעה שמספרות סיפור: "שירים שהיוו השראה לאלבום החדש שלנו", "בחירות סיבוב ההופעות שלנו", או צלילה מעמיקה לתוך הסצנה המקומית שלכם. עדכנו אותם באופן קבוע.
נצלו פוסטים של Connect (אבל אל תשלחו ספאם)
תכונת "Connect" של Apple Music היא כמו פיד חברתי מובנה בפרופיל שלכם.
למה זה עובד: היא שומרת על הפרופיל שלכם נראה פעיל וניתן להשתמש בה כדי לשתף תוכן בלעדי, תמונות מאחורי הקלעים, סרטוני מילים וחדשות ישירות עם המעריצים שלכם בפלטפורמה.
טיפ מעשי: פרסמו כמה פעמים בשבוע לקראת יציאה. שתפו צילום מסך של השיר ברשימת השמעה, מילת שיר או הודעת תודה. הפכו אותו לויזואלי ומרתק.
קדמו את קישור "Apple Music" ישירות
כאשר אתם זוכים – הוספת רשימת השמעה, יציאה חדשה, סרטון מומלץ – שלחו תנועה ישירות אליו ב-Apple Music.
למה זה עובד: גל של תנועה ומעורבות מהערוצים שלכם לדף ספציפי ב-Apple Music הוא איתות חיובי עצום לאלגוריתם שהקהל שלכם פעיל שם.
טיפ מעשי: השתמשו בלוח המחוונים של Apple Music for Artists כדי לקבל את כתובת ה-URL הישירה של Apple Music עבור השיר או האלבום שלכם. השתמשו בקישור הזה בביוגרפיה שלכם באינסטגרם, בפוסטים בטיקטוק ובהכרזות בטוויטר.

כתיבת תגובה